Wydawnictwo Zielone Brygady - dobre z natury

UWAGA!!! WYDAWNICTWO I PORTAL NIE PROWADZĄ DZIAŁALNOŚCI OD 2008 ROKU.

Podręcznik prowadzenia kampanii dla organizacji pozarządowych (BZB 24)

Ulepszona wersja książki wydanej w 1995 r. przez FWIE, w tłumaczeniu Marcina Hyły, a przygotowanej przez Jo Corcoran ze Skillsharing Project, Greenpeace Communications. Jest to poradnik dla działaczy organizacji pozarządowych, napisany na bazie obozu szkoleniowego dla organizacji z Europy Środkowej i Wschodniej, który odbył się jesienią '93 w Ojcowskim Parku Narodowym. Są w niej fragmenty będące dokumentalnym zapisem warsztatów, przykłady różnych akcji grup ekologicznych, a także praktyczne porady, jak prowadzić kampanię: strategie, cele, żądania, taktyka, analiza układu sił itp. Można dowiedzieć się, jak zdobyć fundusze, jak nawiązać i prowadzić współpracę z mediami - wykorzystanie prasy i telewizji dla celów kampanii, struktura mediów w Polsce, polskie agencje prasowe; jak napisać propozal i podanie o dotację, a także jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym (zob. ZB nr 2(104)/98, s.52). Finansowane z programu PHARE Dialog Społeczny.

Podręcznik prowadzenia kampanii dla organizacji pozarządowych
Kraków 1997
wydanie II popraw. i uzup.
ISBN 83-87331-03-1
format: A4, 76 str., foliowana okładka
waga: 212 g
cena: 2 zł

[wersja archiwalna]